Veckans sista dag

Godmorgon, Godmorgon!
Jag sitter nu och väntar på att Tim ska sova ut. Han har varit på LAN hela natten och valde att komma och lägga sig hos oss istälet för att gå hem, det är förståligt :) Hemma hos honom finns det en tvååring som lärt sig öppna dörrar, haha.
Så nu igger han och sover i min varma mysiga säng. Hade gära slagit på en film och lagt mig bredvid men jag har så ont i ryggen så jag måste byta ställning var tionde minut så njaej, det fick vara helt enkelt :)
Istället blev jag placerad här, i köket. Sitter vid den gamla datan så det ligger massa "underbara" kort på den ^^
Tänkte ni skulle få ta del av tre styck. Det är kort i från när jag slutar nian. Då framträder alltid niorna i något som kallas "gropa" :)


Detta är Tims grupp           Här är min grupp            och här, utan mig, syns inte.
           
(Bilderna blir större om ni klickar på dem)

Nu måste jag röra på mig innan jag bryts i två delar! Hihi.
Hoppas ni får en skön söndag! Verkligen! :)


/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0