Tisdag

Jamen vad bra då! Jag som gjorde i ordning för att lägga upp nya bilder och så pajade datorn! -.-
De kommer upp en annan dag helt enkelt :D Haha!

För övrigt har Andra Avenyn börjat idag - bra serie men ibland händer lite fööör mkt.
Och sen har vi Idol - Lika roliggt som alltid. Killen som spelade gitarr och hade randig tröja, basker och sjöng peOple - var ju grym :D
Men för att vara seriös var han med de stora brillorna underbar, egen person och egen låt och allt! Han ska vi digga in i fortsättningen men tror jag allt!
Tyckte så synd om My, som inte gick vidare på grund av dåligt självförtroende - stackare. Man får ju hoppas att hon jobbar på det i ett år och kommer tillbaka och knockar banan med dem då! Go get them tigerrrr !!!!!!

Idag har va varit på exkusion heela dagen, samlat småkryp och växter samt mätt saker så som temperatur, siktdjup och ni fattar läget. Våran grupp gjorde ju den bästa skrönan och den snyggaste planchen! Mohahaha x)

Imorgon blir det skola med två timmar hål, inte så nice men tid till att träna lite extra på prov - det gillar vi! :D

Nu ska jag gå ner och be mamma och min dagliga massage, hm låter det bortskämt?! Hur som haver är det på "recept" x) Farbror doktor har bett mammsen tt dra mig i skinnet, som en  lite kattunge... Ni skulle bara veta vad underbart ... OBEKVÄMT det är.
Men ni ska veta att jag är lugn, mama har itne fått någon smäll än, haha!
Sov så gott allihopa. Jag ska läsa Ur Camilla Läckbergs Predikanten nu sen sova sova sova!
Natti Natti


/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0