Tisdag - dryg dag!

Tisdag är inte en så underbar dag nu för tiden. Dagen är lång som en pilgrimsfärd och väskan väger valbebis! Men för övrigt så mår jag tipp topp ;D
Idag när jag kommer hem från lilla skolan blir det nog itne så mkt av att ta det lugnt. Har ett prov imorrn som jag inte ens har tittat på... inte bra, men sen får man väl skylla sig själv när man har varit i GBG hela helgen!
Tim ska hem till mig sen oh hjälpa mamma att rulla köttbullar, haha! Roligt för honom, dock är det han som äter upp allihopa, han och Lelle Madde, så det är väl inte mer än rätt.

Nästa vecka ska jag till doktor Frisk. Han ska förhoppningsvis kunna hjälpa mig med min mage/rygg. De är tydligen beroende av varandra, jag har ont i magen därför att jag har ont i ryggen. Det ska gå att träna bort. Tyvärr har jag tränat för hårt så nu kan jag inte längre göra mina övningar vilket gör att jag står stilla. Doktor Frisk ska helpa mig med det, hoppas hoppas :)

På fredag nästa vecka ska jag till Milla och Marie med Lella Madde och ha en härlig syster weekend, är det tänkt :) Vet inte vad de har tänkt sig att vi ska hitta på men det blir säkert något mysigt, hihi.

Ska sätta upp det jag handlade i Ullared med, tänkte jag. Inte så mkt, men det var en najs tur.

Nu sk ajg låta min vän Josse-Boss logga in sig på datorn. Ha de så underbart nu! :)


/Cissi

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Sv: Hej! Här är allt bra tack, något frusen dock.. det är inte varmt ute här idag.. hur är det hos dig?



Du får dela med dig av dina fynd, ser fram emot min resa till ullared om en månad ungefär..=)



Kram!

2009-09-30 @ 10:19:22
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0