Skola

Sitter i skolan, har ingen Natur idag vilket resulterar att från 10.10 till 12.35 har jag håltimme! Men gud sååå lyckat... Får spendera de timmarna med mina vänner och pluggandet! Blir inte så mkt bättre, höhö ;p

Satt och tittade på internet efter en snygg nagelack, vill ha en skrikrosa - verkligen.
Hittade en bild på naglar som jagverkligen skulle vilja ha; Drömmnaglarna

Men tyvärr så kan nog itne det hända för mina naglar har formen Cirkel. Inte roligt, dock går det att måla dem nu det gjorde det inte för några år sen ^^

Jag väntar på att älskling ska sluta sin svenskalektion för då ska jag bli med honom på lunch, mumma :)

Dagens tips: Köp viktoriae.blogg.se's boggbok! Det vet jag att jag ska göra iaf :)
Hoppas ni har en bra dag!


/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0