I'm back in buisness!

Yes, här är jag!
Jag vet, jag vet! Dålig på att uppdatera kanske ni tänker?! Haha ooooja det är jag verkligen! Vill ni veta varför? Därför att under sommaren så sitter jag aldrig vid datorn och de enstaka gångerna jag gör det så är det för att kolla mailen eller göra ngn en tjänst. Aldrig för egen vinning, typ :)

Vad har hänt mig under sommaren då?
Jag har tagit ut min tandställning (kan komma lite bilder på det längre fram kanske), jag har sommarjobbat, jag har varit till Liseberg och Örebro hos syskonen!
Det har varit en lyckad och mysig sommar tycker jag, synd bara på det dåliga vädret - bättre lycka nästa gång :p

Precis nu ägnar jag mig åt bloggandet bara för att Tim sitter och tittar på fotboll, vilket jag tycker är skittråkigt! Haha. Kan väl hoppas att Sverige vinner för att vi ska få gå vidare till VM men ändå...
Nu står det 1-1 (Unger fick mål efter en straff -.-)
Lillasyster har varit och tävlat i friidrott idag, blev bland annat två i höjdhpopp (Y) Vad hon är duktig tycker jag! :) Nu sitter hon och Tim och slänger käft ^^ (fast bara på skoj)

AAAAAJ, Sverige gjorde mål, Zlatan ofc, jag fick en hoppande Tim över mig :O Nu är han lycklig och nöjd! Bra tack, Zlatan! Haha.

Imorgon blir det en slapp dag, hoppas vi på! :)
Ska försöka fortsätta bloggen, dock inte varje dag - that's not gonna happened! Höhö.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)
Natti Natti


/Cissi


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

ja visst är det :D

2009-09-05 @ 22:32:35
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

HEEEJ! Det var verkligen längesen! Här är allting som vanligt typ, söker jobb, är sambo, fixar med bloggen ;) Och jajjamensan, min blogg finns nu i bokform :D Den går att köpa på Internet (https://www.vulkan.se/) eller så kan du prova lyckan att delta i min tävling om den =)



Du verkar ha haft en trevlig sommar? Jag skulle också ha velat sticka till liseberg men så blev det icke.. man kan inte få allt ;) Allt bra med dig? Kramar!

2009-09-10 @ 09:32:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej och välkommen tillbaka till bloggvärlden kära syster ;D Hoppas att allt är bra med dig!!

Kramar i massor <3

2009-09-11 @ 21:40:52
Postat av: Cissi

Hejsan! Haha jag tackar ;)

Det är är bara bra, jobbar mig uppåt (Y)

Hoppas detsamma med dig :)<3

Pussen och kramen <3

2009-09-13 @ 19:54:09
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0