Bilderna jag lovat

Haha jag kan inte våga påstå att de är några underverk!
Jag har nu suttit och tittat igenom alla bilder vi tog och lilla lilla älskade lillasyster var inte seriös på en enda bild. Eller aa de hon faktiskt försökte vara seriös på, de blev sämst så det blir inte många bilder jag kan bjussa på inte.
det är bara att hoppas att hon följer med ut någon annan gång och tar nya bilder. Mohahaha.

Bjussar därför på lite roligare bilder ist :p



Ingen kan ju komma och säga att jag inte har roligt med denna flicka iaf! Värsta underbara skrattafia är hon! (oohja, vi har våra dispyter, men vad har man syskon till (A) )
Erkänn hon ser lite småcharmig ut på bilden till höger, hihi!

Sov så gott på er nu!
Natti!


/Cissi


Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Hej! Hoppas allt är bra med dig? Här är jag sjuk så jag är något trött =)



Vilka härliga bilder och visst har man lite tjafs syskon emellan, det är en del av livet.. man får njuta desto mer av de härliga stunderna =)



kramar!!

2009-10-16 @ 13:22:59
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0