Nu börjar julen!

Imorgon är det första advent och nu börjar hysterin på riktigt!
Här i vår lilla stad är det "skyltsöndag" och det ska bli mysigt. Gå runt bland alla affärer, kanske handla en klapp eller två, träffa folk och så :)

Jag ska gå med Tim och hand famely tror jag. Det märks imorrn! Hihi.

Jag själv älskar julen och tycker verkligen att det är bland det bästa på året, efter sommaren! Tycker synd om människor som har dåliga minnen från julen och julafton så de inte får uppleva det där fina och mysiga som faktiskt är.

Har ni handlat några julklappar då?
Jag har nästan inhandlat allt! Det är gottis det. (Gjorde de flesta köpen i Ullared i början på hösten, Wiie!)

Ha en trevlig kväll och en fin första advent!




/Cissi

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En blogg om självkänsla, tankar och tips!

Julen är mycket mer trevlig när man bor hemma.. då familjen är samlad och allt det där. När man flyttar hemifrån är det inte riktigt samma sak.. kram

2009-11-29 @ 13:29:00
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0