Tack

Jag vill tacka min otroliga familj som verkligen har visat att de kan vara guld värda!

Alla tröstar och stöttar och är bara där för att ge kramar när det behövs (ganska ofta nu för tiden =/ )

Vet att jag är riktigt jobbig precis nu och jag försöker verkligen men det är inet alltid det funkar.

Puss på Marie, som skickade världens sms :-*

Puss på mamma som håller hårt i mig :-*

Och sen lilla papa, förlåt och puss - inte alls meningen att det skulle bli så. Glad att vi prata :) Puss :-*

 

Milla och Madde, de bästa av systrar, love u :) <3

Och Milla, snart kommer jag till dig, längtar som bara den - underbart :D ! Tokigt att lella skrutt Madde inte kunde komma med men hey, Madde, så går det när man sportar och ska tävla nästan varje söndag genom sommarlovet! :)

Du får bli med nästa gång, lovar :)

 

Nu ska jag fösa upp Tim är badet sen ska vi gå hem till mig för att hämta grejer och sen traska tillbaka :)

Ha det gott!

 

/Cissi


Kommentarer
Postat av: Ja gissa det du om du kan

Det är du som är bäst,

ingen protest!

Kramar är det klart du ska ha,

jag hoppas att du snart blir bra!

Jag längtar så,

tills du kommer till mig och hälsar på!

Min dörr är för dig alltid ôppen,

att Madde inte kunde stanna är bôtten!

Men vi tar det igen,

vi har ju hela långa sommaren!

Ta hand om dig nu och kramar i mängder,

jag hoppas Madde vinner på lördag med hästlängder!

Pussen och kramen,

från virriga damen :)

2009-05-15 @ 21:10:12
Postat av: Ida

Haha, ja de kan vara svårt :D men ta den tiden du behöver =) Japp, bara du skickar sen när jag är online:D

2009-05-16 @ 11:51:06
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Hej! Det var ett tag sen, har varit och besökt familjen i helgen och nu besvarar jag kommentarerna som tyvärr blivit väntandes under tiden..



Vad härligt med vänner & familj som ställer upp för en! :) Hur är det med dig & magen?



Kramar!

2009-05-19 @ 13:35:17
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0