Sjukhuset... Igen

Ja idag ska vi, jag och mamma, åka till´sjukhuset och sova över på patienthotellet sen på onsdag så ska jag göra en gastroskopi. Yes, så är det.
Inte direkt kul och jag gillar verkligen inte sjukhus men om man ist tnker så här; Det händer ngt i utredning av min mage. Det är ju alltid något. Om inget ger mig en dundermedecin snart vet jag inte vad jag ska ta mig till, faktiskt.
Hoppas hoppas, de hittar nått imorrn nu.
Och på risdag, den 19, ska jag göra en röntgen på magsäcken. Tjohoo. Men samma där - det händer iaf ngt!

Hoppas eran kväll ser bättre ut en sjukhussängar!
Ha det bra!

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe :) Jo det är krångligt. Men om du vill kan jag hjälpa dig? Om du vill ha min hjälp vill säga. Men ja tycker bara det är kul att designa ja så =)

2009-05-12 @ 19:33:28
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Hej!

Jag har inte heller bloggkoll för att följa bloggar, har koll på de via andra sätt och via kommentarer! :) Så det gör inget ;)



gastroskopi har jag aldrig gjort fast jag haft problem med min mage i många år, men nu är den ju hyfsat lugn så jag ska ju inte begära det direkt, jag hoppas att det går bra och det är tur att de har utredning på den iallafall! Annars är det väldigt lätt att de bara viftar bort det med "stress" osv, det har jag fått uppleva iallafall..



Kramar

2009-05-13 @ 11:15:21
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0