Min älskade älskling <3

Jag vill bara tala om för dig, hur mkt jag älskar dig! ♥
Du är det enda som räknas när jag vill ha en kram, du ger den bästa av kramar och hos dig känner jag migg trygg och varm ♥
Jag vill tacka dig för att du lyssnar på mig och för att du tröstar när jag inte vill mer ♥
Jag vill säga att jag älskar dig mest så att du inte försvinner när jag är sur och vrång, tänk på allt vi haft ♥
Tack för att dina armar alltid är öppna för mig och tack för att du säger åt mig att le när jag inte vill för på det viset kommer jag alltid att tänka på dig när jag har mina mindre charmiga dagar, de dagar då jag inte har lust med nåt, då tänker jag på dig ♥
Du vet att jag finns här lika mycket för dig som du finns här för mig, du är allt jag någonsin vågat drömma om ♥
Älskar dig ♥

/ Bara din Cissi

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: God förmiddag!

Nej, jag förväntade mig inte full koll.. ;)Det är lugnan! Blir glad över dina kommentarer bara! :)



Hm, funderar på hur jag ska förklara bättre eftersom jag inte var så bra på det: Självkänslan är mer hur vi känner för oss själva ("Jag är bra som jag är, jag behöver inte vara bäst för att må bra, Jag tror på mig själv och det gör inget om jag misslyckas") Det är med dig hela tiden medan



Självförtroende kan variera lite mer, t.ex är du grym på fotboll så har du antagligen bra självförtroende ("Jag klarar detta galant, gör inget om jag misslyckas denna gången jag kan ändå..") och har du problem med t.ex framförande av en presentation i skolan, ("Jag kan inte detta, det kommer att gå åt pipsvängen") så har du inte lika högt självförtroende för dig själv.. Det är så jag har förstått det iallafall!



Härligt med kärlek, som jag brukar säga, ni verkar så kära!=) Underbart! Kramar

2009-05-07 @ 10:01:27
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo klart det kostar pengar. Men beställer man tågbiljetterna i tid kan man få riktigt billiga :) Förra gången betalade jag dock 800 tur och retur, men denna gång blev de inte ens 300 :D Riktigt billigt.



Hm, det är ganska svårt, har tagit lång tid för mig att lära mig. Men jag gör själva designen i photoshop och sen klistrar ja in allt i stilmallen osv :)

2009-05-10 @ 20:38:40
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: God morgon!

Tack för din kommentar, lika härligt att läsa dina kommentarer, som vanligt! :)



Var väl nere i en mindre svacka igår, ibland kan man verkligen stirra sig blint på siffror och det är faktiskt onödigt! Men man vill ju inte förlora läsare! Men men, idag känns det mycket bättre pga av de fina kommentarerna jag har fått (inkl. din!)



Hoppas allt är väl med dig? Kramar!

2009-05-12 @ 09:48:53
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0