Hemma igen

Undersökningen som jag gjorde i morse gick väl bra rent fysiskt men själva resultatet får vi inte veta än. Det får vi om någon vecka eller så.

Passade på att handla när vi var vi stora staden och jag köpte mig;
- En tröja på Bikbok
- En bikini på lindex
- En bh på lindex
- Ett halsband (från Tim, som jag valde, för han var inte med)
  Uppgradering den 15 maj; Det var ett armband inte ett halsband, tack Madde >.^ Haha.

Sen sydde Mamma kompis in ett par jeans åt mig när vi kom hem så nu har jag ett extra par jeans med, perfa (y) :p


Ska väl försöka sova nu :) Är rätt sliten.
Natti Natti

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha klart du kan :) Bara du skickar över bilder som du vill ha över msn, sen får gärna säga färger och sånt. ev. tema eller hur du vill att de ska se ut lite :D

2009-05-14 @ 14:54:59
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Madde

Det var väl ett armband >.^

2009-05-14 @ 20:36:01
Postat av: Cissi

Svar Madde:

Haha jo det var ju det ja ;D

2009-05-15 @ 17:06:18
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0