Skola igen!

Jaa imorgon är det då skola som gäller, har inte varit där på tre veckor så det känns jättekonstigt!
Är bara lite lite svälld nu så det ser man bara om man lever med mig varje dag så inget som de skolan kommer se, hoppas jag ;s Haha.

Vad har jag då gjort under sportlovet (de andra två veckorna har jag lagt i det förflutna -.-) ? Det är inte så mkt men mkt ändå ;p
I tisdags var jag på återbesök, tog tio minuter dödödödö! Iaf, på kvällen kom Tim och vi tittade på film med Madde, jag prövade att smula chips och fick i mig kanske tio stycken sen tappade jag lusten. Magen dog.. Jag spydde hela natten och hela onsdag morgon. Stackars Tim som låg bredvid och vaknade varje gång jag gick upp. Men tack för att han var där annars hade jag gått och dränkt mig tror jag! Och nej, det var inte spysjukan utan min fula äckliga segmage som fick totalfnatt!
Han stannade till ett, då bäddade han ner mig sen gick han hem och jag låg i min säng hela dagen! Tack för allt älskling! <3
Så onsdag mådde jag inte så bra, det blev bättre och bättre och jag fick iaf i mig en yoghurt och en banan den dagen.
Torsdag vaknade av vanliga smärtor i magen, men det för att jag ätit dåligt så jag gick ner och fick i mig en näringsdryck, eftersom jag itne kan tugga, sen så var det bara att duscha för att packa sig iväg till tandläkaren. Där bytte de gummisnoddar så nu får jag abslout inte upp munnen, kul kul!
Iaf, efter det träffade jag Elin och Alex, vi tog en fika, hyrde en film och hade det superkul! :D Det tyckte iaf jag :) Det måste vi göra om, tack för en fin dag flickor :) <3
Efter filmen går jag hem till Tim, sover där och nästa morgon åker vi med gunilla till stora staden för att shoppa!
och till dig, älskling säger jag bara 497 KRONOR!!?? och då vet du hur underbart kul jag hade den dagen! Och det var våran 8 månaders dag. Inte direkt ngt man firar så där men den dagen var mer minnesvärd en 6 månader som var en total katastrof!! Uscha på den! Haha...
Men fredagen var lyckad! Och jag älskar dig <3 Puss och kram, och ttack för dagen och för att du stått ut med mig så länge (a) <3 <3
Sen så dumpade Gunilla av mig hemma hos mig och jag gjorde itne så mkt men sen kom tim tillbaka till mig ^^ och sov hos mig och vi var ensamma hela lördagen. föårlåt gubben, du var og inte så road de där två timmarna när jag sov mot din axel men jag hade det vääääldigt mysigt (a) <3 hihi.
Söndag, jag har läst ur Harry Potter och de vises sten. Tjoohoo vilken toppendag du! Haha. ^^

Där ni, där har ni ett inlägg som ingen orakar läsa! haha. Helt ointressant för er men jag tyckte det var minnesvärda dagar. :D (y)
Nu ska jag börja läsa Harry Potter och hemligheternas kammare ;) (Nej, det är inte första gången jag läser böckerna!)
Sov gott allihopa, natti natti! :)

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha verkligen :O Men nu är jag iallafall hemma i Karlstad igen :) Jag har haft det superbra! De va även roligt att få se Skåne lite också, har aldrig varit där förut :) Så ja slog två flugor i en smäll ;)

2009-03-01 @ 23:29:11
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: TACK gumman, du är så snäll! Tack!! Här är allt bra fast jag är lite hungrig nu.. och jag kan ju äta (vilket inte du kan ordentligt, stackare!) :(



Jag läste faktiskt hela inlägget och du verkar ha en underbar pojkvän! Jag hoppas din mage lugnar ner sig, det låter inte alls kul med dina magupplevelser gumman!



God natt och sov så gott!:)

2009-03-02 @ 00:12:32
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Natalie

så gullig blogg :)

2009-03-02 @ 05:35:43
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner

sv; hej gumman:)

jo det kanske det va men jag visste inte vad jag skulle skriva faktiskt så jag skrev bara nått så får man fråga annars om det är nått annat :)

kul att du tycker det <3



ne det är nog ett val jag inte kommer ångra så länge jag lever faktiskt :)



joda det är bara bra med mig :) lite trött bara, själv? ne och jag bryr mig inte så mycket, huvudsaken han kom ihåg att jag fyllde år ^^ :D kramar! <3

2009-03-03 @ 15:31:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Tim

Hej Älskling :). Tänkte bara säga att den dagen du va sjuk och då när du låg och sov i två timmar mot mig är sånna självklara saker så dom behöver du inte tacka för alls :). Och ah våran 8 månadersdag blev bättre än 6 månadersdagen. din 497 kronors min var obetalbar xD.



Ha det bra gumman, puss och kram

älskar dig :) <3

2009-03-03 @ 21:16:58
URL: http://fz.se
Postat av: Hanna

Det är svårt att förklara, tänkte lägga upp en bild senare om jag får för henne. Det var en rosett.. från banden som hängde ner ifrån rosetten satt det fast balettskor. Vi är ju dansare, så hon ville tatuera någon som var unikt för henne :) hon hade dessutom målat den själv

2009-03-03 @ 22:42:32
URL: http://nipso.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha aa, de va lite platt som alla säger. Men inne i lund vare riktigt mysigt :) Typ sånahär rännstan, kullersten eller va de nu heter, du vet va ja menar? :D Aa sånt överallt, och sen mer gammalt liksom. Jättefint :)

2009-03-03 @ 23:50:57
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Hejhej!

Jag håller tummarna för att de kan göra något åt din situation nästa onsdag!



Jag åt några våfflor åt dig också, ska äta det till lunch idag med också haha! Med grädde och jordgubbssylt..;)



Hur är det med dig en onsdag som denna?:)



Kramar!

2009-03-04 @ 11:50:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Tim:

Jo kanske det men ändå :) Tack iaf! Jättemkt!

Haha vaddå? Du rubbade mig på halva min inkomst med det xD gott jag mådde när jag tjänande 3 kronor sen da (a) haha!



Ha det bra du med :)

Älskar dig också, puss och kram <3

2009-03-04 @ 21:58:10
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; haha han hade fått en smäll av mig med om han inte hade kommit ihåg det men det tog några månader innan han visste då jag fyllde år :D :P



jo jag fick se klart Bolt :D äntligen! hahaha! kramar!

2009-03-05 @ 17:49:13
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0