Español

Yes, det har jag om cirka tio minuter, superkul NOT!
Ska göra ett läxförhör och ett hörprov, det fixar sig :)

Ikväll blir det att umgås med famely och darlingen min. Jag ska skona honom från Så ska det låta, haha ! ;d
Nån mer än jag som tittar på det? :D Det är ju bra, speciellt om man kan låtarna och får sjunga med xD
Mamma sa att hon skulle göra potatisgratäng och oxfilé ikväll. mumma! Det är så himla gott!! Hoppas hon inte har hunnit ångra sig bara, då blir jag (citerar) ledsen i ögat. ;)

Nu måste jag snart pysa. Hade bäst :D

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

Oxfilé :O



Puss och kram

2009-03-13 @ 22:35:14
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Haha, yes ! :P



Pussen och kramen

2009-03-14 @ 16:06:08
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Madde

I´m not ready to make nice, I´m not ready to break down xD haha! Jag ÄÄÄÄGEEER :D

2009-03-17 @ 22:20:48
Postat av: Cissi

Svar Madde:

Haha aa att det var rätt!! Snablans unge!! xD

2009-03-20 @ 12:38:13
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0