Söndag

Ja tråkigare dag på veckan får man ju leta efter, kanske beror det på att man måste dra iväg till skolan imorrn... Hmhm

Filmkväll igår då, filmen var riktigt bra :) Och jag hade det trevligt och roligt! :D Så tack för det.
Blev inte riktigt tjockiskväll, lite iaf. :p Åt bara Pizza. Sen gick det inte ner så mkt mer xd

Imorrn börjar det nya schemat och det är orka så det sjunger om det! Jag går till fyra varje dag utom tisdag men då sitter jag kvar i skolan och väntar på musikskolan som börjar halvtre så jag är inte hemma förens tre halvfyra då iaf. Jippie!
Jag funderar på att sluta på det iaf för det är inget roligt där längre... men jag vill ju spela ännu bättre..  :s kluven som f*n är jag. Hjälp att bestämma.. ?

Sen så komer jag missa mkt när jag ska opereras, jag ska tydligen vara hemma en vecka efterår. Tjoohoo.. >_>
Ska ner två ggr innan sen så ska jag opereras klockan sju på morgonen den 12 och sen måste jag sova kvar på sjukhuset minst en natt. Och jag som hatar sjukhus.
Nu örjar jag bli så där gnällig igen. Jag sitter här och gnäller över allt det dåliga med operationen men !!HALLÅ!! jag har valt det själv så jag kan itne vara så negativ.. nope! Skärpning!
Det som är bra att jag tror resultatet koer bli brabraBRA! Jag komemr visserligen se ut so en röd fotboll i ngr dagar efter (sa doktorn) men sen när det går ner och jag börjar se ut som mig själv igen då blir ser SUPER, tror jag :)
Jag kommer skruva på över käken och kapa av ena kindbenet. Låter inte det mysigt.. O.o

Nej, nu ska jag gå ner och ta mig en frukt tror jag ^.^
Sen blir det väl gitarr eller måla. Tråkigt har jag iaf.. ;)

Hej du glade
tag en spade
och gräv ner dig
så jag slipepr se dig :D

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0