Smurfdisco

Haha aa det är precis vad det är just nu :p
Marie kom som nskat och nu är ungarna i full gång med att lyssna på smurfarna, det är småtrollet Molly sm har beställt det tror jag. haha. ^^

Igår blev det Tp hela natten när Mollsan gått och lagt sig , det var roligt men det gick ju itne så *host* väldigt bra för mig då  :p
Idag ska vi ockxå spela spel och sen imorrn då kommer älskling hit hoppas jag (a) då ska vi pröva spelet nya pratmakarna med honom. Tihi. Hoppas det går vägen.
Sen ska jag göra sligor, mera blont var det beställt! Jag ska göra slingor på Marie oxå var det tänkt, det ska bli kul att se hur det går ;p

Nu var det meningen att vi skulle se på små videoklipp ur hennes kamera men hon försvann ... konstigt. Haha.

Hade bra så länge. Hejsan svejsan :)

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0