Skola -.-

Aa, sitter i skolan och väntar på att bilen ska komma. Slutade redan klockan tolv men jag ska till musikskolan så det blir att vänta. Men mammsen var iaf söt som sa att jag inte skulle behöva gå i snöovädret så hon talade om för pappsen att han ska hämta mig kvart över två, nicenice ;d

Alla har gått hem också, tror jag. Alla i min klass iaf. Emil han svarar inte på telefonen och drar väl på spanska snart och Tim ja han badar han...  Men se där, här kommer Emil men han ska oxå och bada. Fick iaf prata med ngn i typ två minuter :D haha.
Och Jocke som undrar om jag vill köpa en cigg... hmhm. Nej Tack! Jag röker inte så det vore att slösa pengar ;p

Idag efter musikkskolan hoppas jag på att få riktigt go mat men det är väl för mycket begärt. Haha.

Yes nu ska jag ge mig, har ju ändå inget vettigt att skriva om ;)
Hej då

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg blandat med vardagliga ting!

Vilken snygg design!!! Härliga färger!

Allt väl? Anledningen till att jag är kass på att svara är min brist av tid som jag kunnat sitta vid datorn, men nu har jag sagt upp mig från mitt jobb :( Så nu har jag sorligt nog mer tid för datorn..:(



Trevlig kväll!

2009-01-21 @ 19:44:06
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: jag bara gör nytt lgaer och sen klistrar in bilder:)

2009-01-22 @ 10:34:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

hoppas du har en bra torsdag

2009-01-22 @ 14:32:45
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0