Sjukhus!

Ja idag skulle man ha börjat skolan tillbaka då men det blev det ingenting av nej för jag skulle till sjukhuset ist! TJOOHOO.................. >.<


Jag har ju som jag tjatat om magproblem som ingen tycks kunna göra ngt åt men idag var det dax för en ny undersökning!

Jag var inge nervös alls. Det var ju bara en röntgen.. trodde jag. När jag kommer till sjukhuset får jag reda på att det är mer än så. De ska tydligen ner med en slang genom näsan på mig och ner i tarmarna!! Jag fick rå-panik och hoppades att det var fel men icke.

Det var bland det värsta jag har gjort!!

Gud vad jag hatar allt som har med sjukhus och tandläkare att göra!! Verkligen. D'=

Hur som helst, svaren får jag förhoppningsvis inom ngn vecka. Får se om de visar ngt, det hoppas jag verkligen!!! :@

Sen så skulle jag ju göra slingor... Det blev lyckat tkr jag :) Jag är så blond förut så trodde itne att det skulle synas men det gjorde det allt.
Och Maries slingor blev oxå bra :D Och det var första gången jag gjorde slingor. Tihi, vad jag är duktigt (a)

Imorrn då, ja då blir det skola. Vad roligt. Har fått reda på att jag har spanskläxa oxå, det blir ju lätt ^^ Aja, det löser vi imorrn.

Ha de bra. :)

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: började skolan igår, du då?:)

2009-01-09 @ 12:17:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: soeticz / bloggdesigner

sv: det låter himla mysigt det :) ne jag har vart med killen och sånt bara :)



ta hand om dig snygging! kram! <3

2009-01-10 @ 17:44:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: soeticz

sv: nehe du, det är du det gumman :)

det tycker iallfall jag :)



<33

2009-01-12 @ 14:15:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Liene

sv: att börja var lite kobbigt men samtdiigt så gör jag mer i skolan, som att skratta och flumma. Det händer aldrig då när jag är hemma.

2009-01-13 @ 16:33:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0