Seg dag men hoppas på förbättring...

Sitter här vid datorn och ska egentligen plugga spanskglosor men hur kul är det egentligen ;p
Och det var många denna vecka, tkr jag. Haha. Faktiskt 64 stycken.. Yepp yepp.

Dage i skolan har varit hur dryyyyyyg som helst och alt jag ville ha var en kram men bara för det så var itne älsklingen i skolan.. nope nope
Han var där en ite stund men då hade jag själv lektion så det stöp där men men, hoppas ju han kommer lite seare iaf =) <3 Skulle vara så värt det att gå hit, älsklingen min. Saknar dig lite här hos mig precis nu <3

Sen "lella" mi, jag älskar dig ska du veta men du åste försåt att vi växer. Saknar dig med ska du veta men det är inte så lätt. Vi är inte på samma "nivå" längre men jag har hur kul som helst ihop med dig, och det vet du ju! :) <3 Skruttfia och grodlorten och allt vad det är :p Kramen <3

Okej, tack! Fick precis reda på att pappa börjar tidigare på jobbet och åker iväg nu. Ensam hemma - YES! >.<
Uschabuscha det tycker vi inte om, inte alls faktiskt! en nu ska jag vara stor flicka och låtsas som om han är hemma.... eller nåt >_>

Är så jädrans kallt i skolan oxå! De försöker seriöst döda oss. Gick med jackan på.. Hatar att göra det men idag fick jag nog. Och spec denna seg*fucking*jävla dan!
Nu sitter jag iaf i mysdress, har precis druckit en var oboy och vantar har jag på mig med. Efterso min blodcirkulation är paj, död och kraschboombang x__X fingrarna blir annars, stea, pekar åt alla håll och aldeles torra sen antydning till blå. Jättegott, verker i hela fingrarna. Mumma! Men nu har jag vantar, det är gottis ;D

Nej, spanska var det ja ... haha.
Ha de så bra, girls and boys ;d

/Cissi

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: jaa självklart :D

2009-01-22 @ 18:36:02
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig med :) <3 Jag förstår det, men jag vill inte göra det :/

Är det verkligen så jävla kallt så du fick ha jackan på dig :O xD Snacka sjukt ^^^Du var snygg i vantar hehe ^^

Kram <3

2009-01-22 @ 19:14:22
Postat av: Viktoriae - Inlägg om Tänkvärt, Självkänsla och Vardagliga ting!

Hehe, det verkar som dina tankar är överallt förutom spanskan? ;) Jag hoppas det gick bra med pluggandet fast du var hemma själv ;)



kramar!

2009-01-23 @ 11:52:24
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Anonym:

Först, skräll att du inte får dit ditt namn, Madde :p

Ja, ärligt så satt jag med vantar på christians lektion. Men då hade vi lektion i det kallaste rummet på skolan säger de. Yeay! x_X

Jag vet, vantar är hett när man sitter vid datorn ;d

Kram <3

2009-01-23 @ 12:22:15
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: MADDE!!!!!

ptptptptpt lipar

2009-01-27 @ 20:24:38
Postat av: Cissi

HAHA ;D

2009-01-29 @ 09:47:33
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0