Måndag

Var inte i skolan idag då, jag var till sjukhuset.
Ska som sagt (200 gånger snart) göra en käkoperation och idag var vi ner för att få reda på när och hur det ska gå till. Hade tid klockan 10.00 kom in i tid gissa när jag var ute? 15.00 TJOOHOO!! x_X
Hur som helst. Pratade först med doktorn som ska göra operationen, Lennart, Han pratade vad som egentligen ska böjas och sågas och vridas på i min käke sen så gjorde de avtryck och bitgrepp och så vidare.
Sen skulle vi prata med en barnläkare, han kollade att jag inte var allergisk, tog medeciner, hjärtat, blodtrycket och lungorna och såna rutinsaker. Sen pratade vi med sköterskan där jag ska ligga när jag "tar igen" mig och minst en natt efter operationen. Och sist men inte minst så pratade vi med narkosläkaren, han som ska söva mig och det var ju det värsta att höra. Om svullnader, slangar genom näsan, sprutor, ont, medeciner och massa jobbigt..
Men nu är det så här att jag funkar på detta lilla vis: Jag är inte nervös nu, det har jag varken ork eller tid med, att gå runt och va nervös tre veckor i förväg. Nej nej inte jag! Utan nu är det bara resultatet som lockar och det kommer bli så häääääääääääääääääääääääääääääääääääär bra!! Sen tar vi det jobbiga efter. Nervös tja det blir jag nog på kvällen innan eller när de ska söva mig. Det får vi se :)

Under helgen har jag varit med älskling, ofc (a) och så har jag varit med Emil. Stackars lille pöljk som har mig som vän och får honom att göra precis som jag vill ;d
Det var trevligt, alltihopa :) Tackar för det <3

Rolig detalj i mitt liv: Jag har prov på onsdag, har inte börjat träna än!


It's you - Westlife
En riktigt bra låttext:

There's a laugh in my eyes
There's a waltz in my walk
And it's been such a long time
Since there was hope in my talk
If you never knew
What it is that's new.. it's you

'Cause when your hands are in mine
You set a fire that everyone can see
And it's burning away
Every bad memory
To tell you the truth
If it's something new.. baby it's you


It's you in the morning
It's you in the night
A beautiful angel came down
To light up my life

The world's a different place
Where nothing's too hard to say
And nothing's to hard to do
Never too much to go through
To tell you the truth
Everything that's new.. baby it's you

It's you in the morning
It's you in the night
A beautiful angel came down
To light up my life
My life, my life
Ohh

So if I get to grow old (oh if I get to grow old)
With many years behind me (many years behind me)
There's only one thing I want (aahh)
One thing I need beside me
For all that you are
For everything you do
For all that you've done
Just for showing me the truth

It's you
It's you
Baby it's you

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: jag trodde jag skulle få skoj i skåne men ikke :/ vart tvärtom, fytusan asså :/





allt bra med dig stumpan?

2009-01-27 @ 00:45:37
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Milla

KRAM!!! Solstrålen :)

<3

2009-01-27 @ 01:27:24
Postat av: Anonym

jag jobbar på en avdelning där käkoperationer med mera hamnar. resultaten blir jätte bra!!! de kommer gå fint



lycka till!

2009-01-27 @ 10:25:02
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Kram på dig med ! :) Haha a (a)

Pussen <3

2009-01-27 @ 11:45:56
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: tack gumman, dina ord värmer verkligen <3

blir så ledsen då folk bara säger nått sådära rätt ut ;S man ska inte säga så tycker jag!



kram <3

2009-01-27 @ 11:58:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Viktoriae - Inlägg om Tänkvärt, Självkänsla och Vardagliga ting!

Sv: Hej! Låter som en härlig helg!:) Jag bowlade och var jättegrym ;) hehe



Förresten, vill berömma ditt tänk, inte ska man oroa sig tre veckor innan (Sånt beteende hade jag förut=bara jobbigt!) utan fokusera på resultatet och att det kommer bli jättebra!



Kram

2009-01-27 @ 12:08:46
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Anonym

var så lite så! var bara beredd på att må ganska kass efteråt.. man är megasvullen i ansiktet (ser inte klok ut anser många) och kommer ha svårt att dricka i början. men efter några dagar lägger det sig...! lovar jag! man får ha tålamod i början bara :)



kram!!

2009-01-27 @ 13:13:38
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0