HERREGUD!!

Vad har jag gjort :O
Jag är så mot ROSA så att jag chokerar mig själv genom att göra bloggen rosa! Det var det jag fick till idag. Men det kommer inte sitta länge. Helst tills imorrn bara!!

Hur som helst. Jag tillbringade natten hemma hos älskling, det var mysigt :)
Det var ju skitkul när vi var ute och gick iaf! En påse som inte alls gick sönder, nej nej! Och så ramlar vi på isar som inte finns och tja, det hände lite mkt på en gång..
"TJOOOOOlAHOOOO..... p"  x'D
Älsar honom så mkt så ni vet inte, min min min MIN (a) <3

Imorrn slutar jag skolan 10.10 det blir ju kul att sen gå hem och vara ensam hemma ända tills tre! Nej, tack! Jag stnnar i skolan och leker plugg ist tror jag :p Tihi.
Tandläkaren imorrn med. Uschabuscha. Hoppas jag får tid för operationen iaf, det skule gra mig mkt lycklig och ännu mer nervös :s
Stöttande kommentarer uppskattas (y) :D

Nu ska jag pysa härifrån. Och försöka sova fast min blogg är.. rosa. Jag är ju bra dum ja.. ^^'
Hejdå, godnatt på er :)

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Carita

rosa bloggar är ju fint! puss :*

2009-01-14 @ 23:57:43
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: soeticz

himla fin den nya designen är gumman, <3

2009-01-15 @ 08:18:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Milla

Haha, du är allt bra tokig du ;P

Jag kramar dig i tanken, många gånger om, och hoppas det ska gå bra för dig!!

Kramar <3 <3

2009-01-15 @ 12:23:12
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Va :O Är jag ju inte allsdet (a) Tihi.

Yes, det hopaps jag med! Resultatet längtar vi efter, bara jag får det gjort så!!

Kramis <3 <3

2009-01-16 @ 14:12:04
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0