17 år

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS! :D
Idag fyller älskling 17 år, grattisgrattisgrattis. Hoppas hans dag blir riktigt underbar :)
Han precis åkt hem här ifrån, skulle iväg och dömma innebandy. en han kommer tillbaka ikväll någon gång (y)
Grattis igen (a)

Ikväll, vid åtta ska jag ut och se på tre kusiner som spelar och sjunger under kulturnatten, i stadshuset. Det blir nog bra det :)  Kul att träffa dem igen också. (y)

Igår var jag på twilight :D Den kan jag varmt rekomendera! Den var skitbra! :D
Var med den på älskling, han ville se den men visste nog inte riktigt om att det är ett romantiskt drama. Ha trodde det var med äventyr. Jag var iaf nöjd, den var asbra! :D
Och det var mysigt (a)
Efter bion så åt vi pizza, det var nice. Gottis! :) Sen åkte vi bil hem till mig, med taxi Milla.

Milla kom hem i torsdags, trevligt trevligt! :D Hon åker igen på söndag så det blir inte superlänge men lite iaf. :)

Har fått tid hos en mag-doktor också.. Dom hittade fel i tarmarna när jag var iväg. Det är det tredje felet de hittar på min mage så vad har jag ont av? Ja vem vet.. -.-
Dom tror det är krons sjukdom men det tror inte jag och mamma.
Iaf, tiden är den 11 mars så det är ju ett tag till :O

Min käkoperation är snart här iaf.. Men nerverna är ändå inte här. Veckan som kommer är den sista veckan med min gamla käke. ^p haha.
Det är frlifutsdag den tionde också men den får jag inte vara med på för jag får itne bli sjuk tills operationen så jag blir ledig tisdag-fredag vecka sju och heeela vecka 8 sen är det sportlov vecka 9. Yes det blir ju skoj att inte se en själ på tre veckor..!
Kanske Tim, om jag släpper in honom när jag se ut så där :s Han hoppas ju på det. Kärlek <3

Yes nu ska jag skriva på uppsatsen, kul kul.
Hade så bra och en riktigt bra helg, för det ska jag ha! :)
Hejdå

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: jaså? grattis till din kille :)



det låter som en bra dag ändå :)

ne jag har ingen aning faktiskt vad jag ska göra idag eller i helgen faktiskt :) ska ta det lugnt antar jag och städa kanske, få se :)



ja den tandisen va fan inte bra alltså ;s kramar!

2009-01-31 @ 15:23:58
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Madde

Snygg design, lite trist med grått kanske...

Grattis till Tim får man väl säga då. Vill också se Twilight jue :) Synd för han att den var romantisk då hehe xD Jag tkr det är kul att Milla kommit hem, även om jag inte hinner se henne så spec mkt.

Operationen kmr gå bra, så det så!

Kram <33

2009-01-31 @ 17:55:04
Postat av: Cissi

Nja lite kanske :) Men får se när jag ändrar på det.. Ska ha tid och ork osså ;p

Tack, säger han säkert! :) Ja, den var jättebra, den går ju idag med? Gå då da.. :)

Ja precis, det var ju dumt att du skulle bort precis den här helgen, men men :)

Jo det hoppas vi på du!

Kram !

2009-02-01 @ 13:49:15
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0