Vilken Söndag!

Ja igår var det en söndag som det var fart i ;p
Jag hade en jätterolig dag med Tim, Tobbe, Emil, Zana, Jossi och lelle Anton ;D
Inte för att vi gjorde så mkt och inte för att alla var på samma ställe samtidigt särskilt länge men ändå. Tobbe fyllde år också, Grattis Grattis!
Högen fick låna mitt rum för att se på the grudge 3 oxå. Som jag vägrade att titta på!! Vill inte vara mörkrädd, icke icke! Men Emil var snäll och höll mig sällskap ist så vi gick ner och bakade oss negerbollar ist. Nams nams :D
Efter filmen gick vi ut (zana och jossi åkte hem) och jag och tim gick hem tillbaka till mig vid ett. :)
En MKT trevlig dag. Synd bara att det inte blev ngn hockey som vi planerade på söndag =/ Var verkligen suuuupersugen på det, och vi som fått med oss Tim också. Men Emil och Anton skulle till sthlm så vi får ta de längre fram, och det SKA bli av, annars blir jag tossi! ;d Ståplats i Löfbergs, ooo yeah!!! Mohahahaa

Idag har jag gjort en ny sats negerbollar med Tim, som det finns kvar av. Får nog gå ner och mummsa i mig ngr fler. Hihi. Han har iaf gått hem nu och Mamma är på kalas och pappa är ute och Madde är på träning så sitter i ett tyst och lugnt hur och är verkligen glad att jag inte tittade på filmen igår xD

Imorgon blir det sjukhuset, återbesök. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att han tar bort gummisnoddarna så att jag kan få öppna munnen och börja äta mat igen! är trött på allt vad yoghurt och näringsdrycker är! >.<
Kan iaf äta pasta och sås, det slinker ner fint det. Höhö.
Får se om Tim blir med ner, han kanske ville sa han :) Men ananrs blir det jag , mamma och Madde. En liten tripp till stora staden ^^.

Nu får jag se vad jag hittar på. En eller två negerbollar sen kanske en mysig film, vem vet ;)
Ha det bra!
Hejdå, så länge!

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja de ska jag verkligen göra. Är framme här nu och de var helt underbart att ses igen! :)

2009-02-24 @ 19:00:14
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; det låter bra det gumman : )

jag fick ingetnting av honom ännum,men det kommer väl :) vet inte vad jag vill ha ^^ :D kramis! <3

2009-02-24 @ 20:15:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Har det kommit en grudge 3? Det har jag missat! Måste ha varit jobbigt att göra chokladbollar och inte få smaka..?;)



Jag håller tummarna för att de tar bort gummisnoddarna så du kan börja äta igen!



kramar

2009-02-25 @ 10:16:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0