Tillbaka och på benen!

Jaadå var man här igen :)
Jag kom hem från sjukhuset i lördags men har haft för stark huvudvärk för att ens tänka tanken på att sitta här!
Jag är fortfarande svullen och det verker i halva ansiktet men ändå har det gått fort. Det har redan börjat gå ner och jag är på benen och sover inte igenom mina dagar längre! :D
Opreationen var lyckad, Lennart var hur nöjd som helst! Vilken mysgubbe förresten (a) Han är cool ^^ Kände mig i trgga händer.
Tackar Tim för att han var med ner till sjukhuset dagen innan, tog ledigt från skolan och massa bara föratt jag skulle tänka på annat. Det hjälpte till sista stunden då paniken tog över och jag (ärligt talat) stortjöt! Men han värmde och tog hand om mig :) <3
Tackar Mamma för att hon varit med under hela onsdag, torsdag och fredag! Hade aldrig gjort det här utan dig det är en sak som är säker iaf!!! Tack och pusspuss :*

Har haft sportlov i en vecka nu och ska ha det i två till, det är ju ngt positivt med den här baletten ^^

Fick en stämmare till gitarren av mamma och pappa när jag kom hem på lördagen! Den var bästbäst! :D Tackar jag för !! (y)

Yes nu ska jag dra.
Hejdå, ta hand om er :)

/Cissi

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; skönt att du är hemma igen :) gick det bra?

jag fick en sån dära "flytta hemifrån-låda" med tallrikar, muggar, djuptallrikar osv, vinglas, pengar, smycken m.m :)



kramar! <33

2009-02-17 @ 13:44:12
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; det låter bra det :) hoppas du piggnar till helt snart :) <3



Hahaha, ne det va jag som önska mig en sån låda för det är bra att ha så slipper man köpa sån tråkigt sedan då det är dags att flytta :)

kramar<3

2009-02-17 @ 14:05:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Alex

Va gött för dig att komma hem igen :) bra att den blev lyckad (Y) hihi ta hand om dig <33

2009-02-17 @ 17:47:32
URL: http://ejnermark.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Vad skönt att du är hemma och allt gick bra! Jag minns allt ditt inlägg ;) Haha!



Här är allt bra, jag ska snart packa klart väskan inför resan till mamsen imorgon!:)



Ha en trevlig kväll och ta det lugnt nu!:)

2009-02-17 @ 18:05:55
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0