Operation!

Ja, nu är det snart tid för det också. Så här kommer det att gå till:
Onsdag: Åker till sjukhuset, ska vara där klockan 11.00. Jag vet inte riktigt vad jag ska dit och göra. Tror att de ska ta blodprov och lite såna saker. Höra med mig att jag inte har spysjukan eller något i den stilen.
Sen stannar jag på sjukhuset under natten, på patienthotellet för att vi ska vara tillbaka redan klockan 07.00 på torsdag (har en bit att åka)
Torsdag: Ska vara på sjukhuset 07.00, då ska de förbereda mig. Ta lite tabletter och sätta in nålen i handen, och EKG grejer och ja, vanliga saker som man har innan en operation. Sen somnar jag väl in.
Vaknar många timmar senare, har väl antagligen ont och är uppsvälld och skit. Det är nu den jobbiga biten kommer... Får smärtstillande om det behövs, hoppas inte. Ligger på uppvak, vet inte hur länge. Sen förflyttas jag till avdelningen. Ska sova där minst en natt.
Fredag: Ja det blir väl en rolig dag på sjukhuset det antar jag. Och sköterskan som vi pratade med sist jag var ner sa att jag antagligen får sova två nätter... Så hem idag eller..
Lördag: Idag hem.

Under hela onsdagen så ska älskling vara med och stötta <3 Jag bad honom och såklart! sa han :) Älskar honom verkligen för det! <3 Han tar sen bussen hem på kvällen.
Mamma är med hela onsdagen och torsdagen och antagligen fredag också. Stannar jag tills på lördag så åker hon nog hem med en buss på fredag. Men de hämtar mig med bil ofc, jag tänker inte se ut så där på en buss! No way!

Så, där har ni vad som väntar mig denna vecka. Uschabuscha, känns lite konstigt :s



Nu ska jag snart gå och sova, för veckans enda skoldag. Sen har jag sportllov i tre veckor, kan man säga :) Det blir väl på både gott och ont kan jag förstå. :)

Har spanskaprov imorrn med, det har jag glömt kom på det förut. Får väl göra det en annan dag. Det är meningen att det ska göra på fredags så jag får göra det när jag vill.
Kan ju alltid göra de oförberedda delarna imorrn, så har jag lite gjort iaf :)
Går till fyra imorrn också, med tre timamrs håltmme! Yeay, gud vad roligt det är! Eller inte!

Sov nu så gott, både stora och små :p
Natti natti

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: uscha, det låter inte allt för bra det :/ du får ta ut dom så du inte får ännu ondare ;s kramar!

2009-02-09 @ 13:33:39
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Oj, det lär bli en händelserik vecka med andra ord! Jag hoppas att operationen går bra för dig!! Vad skönt att din pojkvän är med och stöttar! :)



(Jag har frågestund i min blogg nu så ställ gärna en fråga!)



Kramar!

2009-02-09 @ 14:31:21
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv; joda det är okej med mig faktiskt, seg och trött bara :/ uscha.

hahaa, jo snart 20 så, känner mig rätt så gammal ;p

hur är det själv gumman?:) <3

2009-02-09 @ 18:44:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Milla

Du ska veta att jag tänker på dig!! Dag och natt :)

Kram kram kram <33

2009-02-10 @ 11:53:09
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Hejhej! Här hos mig händer det inte mycket, borde försöka hitta ett jobb och göra något vettigt.. men det ordnar sig säkert :) Snart ska jag kika lite på tv snart och sen blir det att läsa den (gigantiska) fjärde boken i Twilight serien..på engelska ;)



Lycka till nu med operationen så hörs vi när du är tillbaka igen!(:



Kraam!

2009-02-10 @ 12:40:57
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Tack :) Det värmer.

Pussen och kramen på dig, sötis :)

2009-02-10 @ 15:24:08
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv; tack så jätte mycket sötnos :D

2009-02-11 @ 12:36:43
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0