Natti Natti

Du ska jag väl alldeles strax krypa ner under täcket och sova ut, efterlängtat! :)

Fick tag i Emil förut med så vi tog oss en promenix, dock var den jättekort men jag orkar inget mer. Krafterna tar slut direkt pga att jag är drogad på jag vet inte hur många olika sorters tabletter :o, och att huvudvärken kommer om jag anstränger mig för mkt.
Men det var skönt att komma ut lite granna och få frisk luft. Emil hade med sig vovven också jag lekte lite med han ;) Och jag var *host' inte alls mer *host* road än hunden. Höhö.
Sen trodde jag att jag skulle somna när jag kom in efter det men ist gav mamma mig lite druvsocker och jag la mig för att titta på film ist. Tittade på Harry Potter och den flammande bägaren (4:n), den är bra bra. Har ni läst böckerna?
Så idag har jag städat, varit ute på promenad, tittat på film och jag har fortfarande inte däckat :O (y) :D

En sista önskan för dagen vore att du, älskling, var hos mig och kunde somna bredvid mig.. Men icke. Det är länge sen sist, känns det som :s När var det, Tisdags? Aa tror det du, dagen innan allt. :) <3
Mer än en vecka juu :O Får höra med mammsen om du kan vara hos mig imorrn, hoppas hoppas. :) <3

Men nu får jag gå och sova, utan honom här. Ska ställa klockan på nio, som jag gjort den senaste veckan. Tabletter som ska tas en viss tid. Bajs.
Men men, sov gott på er alla :)
Natti Natti :)

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jo de växer väldigt fort mitt hår. Sen har jag inte klippt mig sen i september kanske. :) Ja jag läste det i din blogg, men va skönt att det är gjort nu då! Blev det bra? :)

2009-02-20 @ 12:04:53
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Milla

Skrutt ;P

Pussen och kramen <33

2009-02-20 @ 21:48:49
Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Åh, det låter jobbigt för dig..! Men det kan bara bli bättre eller? Ha en underbar helg!



Kramar

2009-02-21 @ 10:47:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0