Kulturnatten

Mina tre kära kusiner var huuuuuuuuuuuuur bra som helst!
När Tony sjöng sin egen låt, den första, då började jag gråta :s Tänk bara på den texten! Ojojoj! Hoppas några mer från min hemmastad var där och hörde honom!
Sen sjöng Anna en låt för mormor, då grät jag också. Varför skulle jag inte göra det.. ='/ Det var jättevackert!
Och Erik, spelade och sjöng till alla låtarna nästan. Han är huuuur bra som helst!

Efter detta gick jag och Tim och fikade, en födelsedagsfika (a) Det var mysigt, dock kunde det ha varit mindre flk där om du frågar mig.
Sen så gick vi hem till han och på vägen blev det lite äventyr! Jag red på hans axlar typ, 50 meter kanske och det ska jag säga var värre än att åka kanonen på liseberg! :O Skitskraj var jag men HALLÅ, jag lever ;d Haha.
Sen kom vi hem till han och han fick lite presenter, tillexempel en tröja som han blev skitsnygg i :D Me like (y)
Efter det åt han pizza och tvingade i mig två bitar >.^
Sen bar det hem till mig. :)

Yes, det har varit en sjukt underbar helg :) Hoppas, din dag blev bättre än ifjol, som jag har förstått det! <3 Du hade nästan två i år kan man säga. Tihi.
Nu ska jag fortsätta ed uppsatsen om ABBA. Det är lite intressant faktiskt så det tar inte ens imot att göra det under helgen, det ni! Haha!
Hejdå så länge, :)

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: Tack gumman :) det hoppas jag med, hoppas bara att jag hinner med allt jag ska göra :O







ps: köp gärna ett armband på sidan jag länkat i bloggen, säg till om du vill ha en 10% rabattkod :)

2009-02-01 @ 14:17:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0