JaaaBaaaDaaaBaaaDooo !!

Haha varför så glad kanske ni undrar? :p
Därför att jag mår bra idag :O Yes. Svullnaden är nere nästan helt på vänstra halvan av ansiktet, yesyesYES! Och den högra den går ner sakta men säkert.
I lördags såg jag inte ut som mig själv men nu börjar Cissi komma fram igen. :D
Var på återbesök igår och doktorn sa att det såg jättebra ut! Han tyckte bara att jag skulle äta lite mer, men herr doktor inte det lättaste när man inte kan tugga du!
Mammsen har köpt näringsdrycker som jag ska få i mig. Sen så är nya specialliten mosad banan med grädde (y) Yeay, faktiskt gott ;)
Grädden var bra, måste få i mig fett. Så ett skepp kommer lastat med GRÄDDE! :D

Har städat lite idag med, absolut itne klar men har vörjat alltid ngt. :)
Skickade ett sms till Emil med men han svarar inte så det sket sig, får se om han svarar. Tänkte ta en liten promenad eftersom jag itne har varit ute sen i onsdags, hmhm.

Nu ska mamma ha tillbaka datorn så ha det bra :)
Hejdå

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Alex

hehe va bra de låter :D <3

Gud va gött de e med grädde ;O om man kunde så skulle jag äta mig mätt på bara grädde hahaha! mumsfilibaba :D

2009-02-19 @ 17:05:47
URL: http://ejnermark.blogg.se/
Postat av: Ida

Ahaa, på de viset :D Japp, jag mår prima ja =) Hur mås de själv?

2009-02-19 @ 20:28:19
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0