Fika

Idag har jag träffat min underbara vän Elin och tagit en fika med henne! Det var hur kul som helst att de henne igen, det var ett tag sen och det blir inte så mycket när hon inte går på samma skola och så vidare :)
Jag vet inte när jag sist pratade så mycket :o ! Vi pratade verkligen om otroligt mycket och ibland om ingenting! Det var jätteskönt iaf :)
Tackar för det ! <3

För övrigt idag så hade jag lektioner till tio över tio sen hade jag ingen lektion för ens 14.40, superkul! (Stackars dem som inte hade tyska de hade en håltimme extra!) Drog iaf hem under den tiden med Elena, Josse och Madde :) Vi åt fika, mumma!, och vi tittade på Monsters Inc :D Haha.
Har ni sett den? Den är så mysig och den är så sorglig!
Hon öppnar garderobsdörren och tror han står där, skriker BUUUU.. Ingenting, bara massa tomma hyllor och kläder. Han är borta.. misse? Då gråter man! :O

Sen på engelskan var vår ordinarie lärare och hälsade på :) Hon som vi skulle ha haft om hon inte hade varit delvis sjukskriven! Men hon ska börja mer och mer i våran klass och sen ska vi ha henne på deltid är det tänkt! :D Vad glad jag blir, allt för att slipapa Carpis! Håller ni med mig flickor? :)

I det stora hela, en riktigt bra dag. Men det värsta är att jag har ont i ryggen igen. Måste verkligen göra mitt program som jag fick av sjukgymnasten! Får skylla mig själv att jag har så onte som jag har... =/ Måste skärpa mig annars orkar jag inte vara med på gympan något mera... Eller stå och gå för länge.. =/
Tjata på mig, please ;p !



JAG OCH MIN PARTNER!

Vad heter ni?
Tim och Cissi
Hur träffades ni? Gick i samma klass i tre år
Hur länge har ni varit tillsammans? 7 månader och 6 dagar
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Uhm, nej
Har båda körkort? Nej 
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut! <3
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Ja inte var det jag iaf ... :)
Vem är äldst? Han, två månader.
Vilka stjärntecken är ni? Vattuman och Vädur
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Vi sjunger inte xp
Håller ni i handen på stan? Jodå
Kände ni varann innan ni blev ihop? O ja! haha
Vad har ni gemensamt? Sjuk humor? xD
Blev du kär i första ögonkastet? Kan jag ju inte säga, nej.
Har ni någon speciell låt? Nej inte vi men jag har en om oss :)
Har ni stora framtidsplaner? Yepp!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men hoppas går ju.
Vilket är ert bästa minne? Göteborg sommaren -08 <3 (Tkr jag)
Vem lagar bäst mat? Haha, jag ;d
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Film, mysa, pizza.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Yes!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej.
Blir du lätt svartsjuk? Nja det tror jag inte!
Brukar ni bråka? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans rygg och hans läppar <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Nope



Ha en bra kväll!
Hejdå :)

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: jo men nu är alla kommentarer tillbaka som tur är :D jamen gör det du :D



allt bra idag?

kramar!

2009-02-04 @ 17:30:05
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: uscha, stackare :/

hur gick det hos tandis då? ;o kram!

2009-02-05 @ 17:11:28
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Madde

Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar



NÄHÄ :O



xD

2009-02-05 @ 19:33:33
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Hejhej! Hur är det? Du måste ju göra programmet som du fått så du inte får ont!



Ah, vilken lista om ert förhållande :) Otippat med "ryggen" som hans finaste kroppsdel.. Men så brukar de flesta säga samma saker, man har ju alla olika delar man tycker om =)



Kramar!

2009-02-05 @ 21:30:47
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Madde:

Haha sååå mkt sms:ar vi ju inte :O

(a)

Kram!

2009-02-07 @ 17:25:57
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Alex

kul att du träffa Elin, snart får vi ta våran dag då :) vi tre xD Sportlovet va? :)<3

2009-02-15 @ 20:09:20
URL: http://ejnermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0