En riktigt slapp dag!

Ja det är vad det har varit.
Tim sov här och vi hadeplanerat att va denna söndag men ist så flyttades innebandymatchen så han var tvungen upp och iväg iaf. Dumma innebandy! Men han tjänar på det såå.
När han åkte hem så somnade jag om igen till elva, då mammsen ringde och väckte mig.

Sen har jag bara suttit här, jobbat lite, bloggat lite och mest lyssnat på musik :) Sov lite förut mellam fyra och sex med, det var hur gott som helst! Verkligen :)
No offence mamma, men hade varit hemma hade jag aldrig fått det så.. Gottis var det! (a)

Har lagt in nya bilder på älskling på datorn med, det tyckte han nog inte om, men han var ju med när jag tog dem så. Och bara för att jag vill visa dem och inte göra det orättvisst får jag väl ta en riktigt goding på både dig OCH mig :p


Snyggt, vi vet!

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

Hejsan!

Jag vet inte om du hade svarat på min senaste kommentar igår för alla mina obesvarade kommentarer va borta idag då jag loggade in på min blogg. Vet inte vad som ha hänt, men om du svarat så kan du väl skriva om (om du minns) så jag har chans att svara på det. Så du inte tror att jag ignorerar dig!

2009-02-02 @ 13:32:40
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0