Älskling

Yes sitter hemma hos älskling och väntar på att vi ska gå ut på promenad, han skulle visst till banken elelr nåt :)
Lelle Theo slog i huvuvdet med så barnvakt blev det av storebror, det var ju gulligt (a)

Hemma hos kusinen var det välla trevligt men det var lite drygt med. Gorde inte spec mkt :) Skrattade mest åt Totte som typ inte fattar nåt men ändå :p

Idag ska jag väl va med Tim och sen blir det väl att gå hem til Madde ksnek, antagligen itne ^^ Sry Madde (a)

Den kommande veckan går jag bara i skolan en dag, sen är jag ledig friluftsdagen för jag får itne bli sjuk inför operationen. Onsdag ska jag till sjukhuset, förberedelser. Stananr där, sover på patienthotellet. Torsdag, jadå är det operation som gäller! Snart, snart, snart komemr väl nerverna för det oxå....

Nu kom älskling tillbaka. Ska gå :)
Hejdå

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: joda det är väl okej, seg bara och otroligt trött :/ själv?

2009-02-08 @ 16:33:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0