Torsdag

Idag har jag varit hemma från skolan, hade egentligen en lektion från tre till fyra men den var bara en "kanske" lektion så orkade inte riktigt pallra mig iväg för att gå på den, ha ha.
Jag har helpt mamma plocka fram alla hennes tomtar idag, hon är av en liten samlare hon har närmare 350 stycken, tycker det är urmysigt här hemma hos oss på jul! :)
Sen har jag målat en tomte med, den blev najsbajs!

Imorrn är det Lucia i skolan, eftersom den riktiga Lucian är på Söndag. Jag ska naturligtvis se den i skolan men sen också på kvällen när den är i kyrkan, tycker Luciatåg är jättevackert och bland det bästa som finns!

Lella har också Lucia i skolan men den ska jag dock inte se eftersom vi "stora" barn inte är tillåtna där.. Hrmpf! Hihi.

Helgen kommer nog bli en myshelg med älskling och godis, mumma!

Ta hand om er!
Natti Natti

/Cissi


Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Hej tjejen! Hur är det? Hur var julen och nyår? Bra hoppas jag?:) Kram!!

2010-01-05 @ 12:11:34
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Hej tjejen! Här är allt finemang, är mitt uppe i att röja lägenheten inför flytten som sker snart.. så det ser jag fram emot =) Vad synd att du inte fick min blok men häftigt att du önskade dig den :P Hade jag haft en massa på lager hade jag skickat en till dig men tyvärr har jag inte det :(

Kramar!!

2010-01-14 @ 11:08:07
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0