Vilken slö dag

Yes, det var det allt det. Jag struntade i matte med Mr. Bilbo Bagger drf att han gör mitt liv deprimerande, ack han borde försvinna!
Iaf, eftersom jag struntade i den lektionen började jag inte för ens 13.25 så det var gottis.
Vaknade också bredvid älsk så vi cyklade till skolan sen på eftermiddagen, nice. Sen slutade jag fyra och gick då hem med Emil, även det nice.
Har städat rummet, lite men det får bli mer imorrn. Sen så åt vi risotto här hemma förut, är det gott eller vad?! :O Mumma ;d

Sen nu har jag precis tittat klart på Dirty Dancing med mamma och lella. Den är så underbart grymt bra! Och jag kan itne hjälpa att jag gråter när du sjunger Time of my life där på slutet. Brings me back to the summer of 2008 ! <3
Aa den tackar vi för alla som fanns där då och alla fattar ju vem som ska ha det mesta av äran! (a) <3<3

Imorgon blir det som sagt mera städa men jag ska också baka bullar! Schweet (y) Eller mamma ska baka och jag ska hjälpa mera. Ha på socker och ställa ut formar och kanske skära dem nte vet jag :p

Sov så gott nu !
Natti natti

/ Cissi
'Cause I hade the time of my life, no i never felt this way before, i's true. And i own it all for you.


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ååh jag vill också sova bredvid min älskling!

2009-04-23 @ 17:54:02
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Hej! Det var ett tagsen du skrev, ja, men jag hoppas allt är bra med dig?



Låter som bra idéer för att koppla av :) Själv så brukar jag läsa en bok eller lyssna på musik och slänga mig på sängen för att koppla av..



Ha en bra måndag! Kramar

2009-04-27 @ 09:52:16
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 18:54:10
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0