Vårsolen

Här hemma lyser solen och jag mår alldeles utmärkt måste jag erkänna!
Påsklovet har precis börjat och jag ska njuta av det, tills på måndag då jag måste börja plugga xp Döden för plugg under lov men det blir ju så när man inte går i skolan efter ordning, host host. ;D
Jag ska renskriva en uppsats som jag gjort för hand, jag ska träna på matteprov, en bokrecension och sen är det lite andra uppgifter :) Det blir bra det, så man inte sitter uttråkad, höhö!

Milla är hemma nu med (y) Det gillar jag :D
Vi hade skitkul igår, när vi spelade poker och sen nya pratmakare och sen guitar hero! Vi ägde iaf på att sjunga vi två!
Baambaa bamba, baamba bamba (...) bambaa xD
Himla kul! Stannar tills på måndag gör hon också :)

Nu när solen har kommit fram och temeperaturen har börjat stiga så städar vi våran inglasade altan och där hade vi tänkt sitta ikväll och äta grillat med strips och sås. Haaaaallelujah, hallelujah, HALLELUJAH!!! Det är så namms namms!
Hoppas min älskling kommer hit och äter med oss också får se!
Jag hoppas det, har mänligen ngt jag vill ge honom (a) En liten påskpresent. Han blev förskräckt när jag sa att jag hittat på något, lovar älskling de är inget farligt :D !

Ska försöka komma ut med min kamera också. Måste fota nu när det blivit sol och vår. Härligt. Man jag fotar mest under sommaren. Så jag väntar på blommor och färg!

Nu måste jag kila, ska hjälpa till med att städa visst. Jag som smet. Klarade mig rätt länge iaf. Hihi.
Ha det så bra i vårsolen! Solen skiner väl hos er med?

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja de hade varit grejer de :) Vilket jävla tryck de måste vart! Men aa, de va att drag på torget också :D Tyvärr var jag supertrött, så jag orkade inte vara där så länge :) Men de var kul stunden jag var där!

2009-04-15 @ 00:07:18
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0