Måndag

Jag har verkligen jättetråkigt så jag tänkte bara sjunka in i gamla minnen och drf lägga ut bilder ;P

Först på min och Tims negerbollar som vi gjorde för ett bra tag sen, de är verkligen perfekt. Lika stora som en knytnäve. (klaga inte på bildkvalitén, en mobilkamera) Gott att skänka lite extra till sig sjläv ngn gång. De åt vi och tittade på Eurotripp, yes. Filmen var ju inte perfa direkt men äsch, det var mysigt :)
              

Sen tänkte jag bjuda på två snygga bilder på oss när vi var ute i skogen och prövade min kamera utan ngt som helst motiv utan bara klickade ^^´
Jag hoppas bilden på mig syns riktigt dåligt men för att göra klartecken jag kramar en gran.. hosthost.

      


Och sen lägger jag ut en bild på lelle Theo, Tim lillebror, min älschkling ^^, som nästan är på väg in i kameran på mobilen och mitt face bredvid behöver ni ju inte bry er om ^^



Ha en bra dag nu på er!
Bye bye

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha våra negerbullar ownz ;) är man lat så är man :P



haha bilden på dig vid granen är så snygg älskling ;) xD





kram <3

Tim

2009-04-27 @ 22:55:01
URL: http://turattdettainteärbdb.jaa
Postat av: Cissi

Svar Tim:

Haha klart de gör och det var ju mummsigt ;d



Amen förlåt da! ^^ Tkr ju personligen att din är grymt mkt snyggare men men... :D



Kramar

2009-04-28 @ 13:17:35
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0