Hemma

Igår träffa jag Elin, men bara en timma, vi åt mjukglass (In my heart! <3) för sen skulle jag och spela. Jag spelade med syrran och vår käre lärare Tore, på PRO:s månadsträff. Väldiga grejer de du. Haha. Men vi fick iaf varsin 100 kronor jag och Madde. Mohahahaa.
Vi spelade The Rose, Waltzing Mathilda och Gabriellas sång. Madde spelade även Långa kvällar om våren med Tore. .
Gick ju mindre bra för mig, spelar nämligen tvärföljt och jag har inte spelat sen i Januari, tjohoo. Operationen har gjort det lite krångligt men det gick hyffsat.
Jag har slutat på musikskolan också =/ Eftersom jag inte kom överens med läraren jag har där... Vill ha Tore tillbaka!! Bara Madde som får ha honom ju, snik! Om de byter lärare till våren kanske jag prövar på nytt igen :) Hoppas ju lite iaf...

Idag vaknade jag bredvid min älskling, mysigt värre!
När vi kom ner och skulle äta frukost fick han för sig att spelapiano och attans vad duktig han var. Satt med tungan rätt i munnen och plånka med högst konsentrationsnivå!! Haha.
Sen åkte vi hem till han och passa Theo mannen. Han är väl sötast iaf :D ! Sen har vi slappat och käkat pizza, namms namms.

Imoorn blir det väl att träna lite på matten orkar jag itne göra det så får jag helt enkelt låta bli xD och göra rovet ngn anna dag ist för på måndag.

Gott med Påsk Lov är det iaf. Snart slut, inte bra inte bra!
Hoppas jag får egenom mitt nya schema annars kommer skolan ta knäcken på mig och det vill vi ju inte!
Hoppas med mig, please? ;)

/Cissi

Ps: Älskar dig Tim och ha inga konstigt idér att jag blev sur eller nåt annat knasigt nu! Du är bäst! <3 /Din

Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] - En blogg som självkänsla & annat

Hej! Det var längesen, allt väl? Har varit sjuk de senaste dagarna så nu besvarar jag alla kommentarer..:)



Tyvärr(!!) så vann ju FBK guldet. Men ni var värda det men erkänn, det var riktigt spännande?!



Jag har spelat blockflöjt och gick på altflöjt men hade för små fingrar (skratta inte :P) så de räckte inte till..haha! Så där gick min flöjt karriär i botten..



kramar

2009-04-17 @ 12:56:07
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: [Viktoriae] - En blogg som självkänsla & annat

Sv: Hej! Inte skratta åt mina små fingrar..;) Haha! Nej, jag har kommit över det nu. Det var ju trots allt i typ fyran ;)



Jag är fortfarande sjuk men jag är pigg, vilket är skönt. Har snart varit seg i en vecka och det är allt annat än roligt!



Tack för att du besvarade min fråga, jag hade tänkt att ha det emellanåt OM jag skaffar det. Så inte byta ut texten mot videos helt, eftersom jag älskar att skriva =) Önskar dig en trevlig helg och sänder kramar

2009-04-18 @ 11:15:35
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Madde

Ljusa kvällar om våren inte långa ^^

Den där mannen räddade min ekonomiska kris den här månaden! :D haha! Tore är bäst :)

Har aldrig sett Tim så koncentrerad xD haha, det såg riktigt skojj ut :)

Btw, det stavas Igenom inte Egenom xD haha

Kram <33

2009-04-18 @ 21:25:57
Postat av: Cissi

Svar Madde:

Aja noga, samma sak nästan :P

Min med! :D Men jag la hela penningen på godis :o

Haha nä det var roligt x)

Aja viktigpetter!

Kramar

2009-04-21 @ 16:40:30
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0