Blogglook

Jag trivs inte alls med min blogg just nu, jag måste verklkigen ändra den. Kan inte göra det nu eftersom jag sitter vid skolans dator och har inte mina bildet, lite fisigt men men. Får kanske tillgälle att göra det ikväll :)
Om inte älskling kommer våldgästa mig som han sa själv x)
OCh hör och häpna! Idag tänkte jag gå på spanska, de ni! Har iknte varit där på år och dag länns det som :s KAnske på tiden att ta igen lite... hmhm.
Slutar drf halv tre ist för halv ett. Jippie, men så är det här i livet sörrni. Haha.

Ngr idér på färg i min blogg? Kanske fortsätter med blått men gör den lite ljusare. A jag vet inte har ingen aning...
Help help :p

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Madde

Gör den lila :D haha x)

2009-04-28 @ 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0