Torsdag

Slutade skolan redan vid ett, gott gott. :)
Efter blev det tandläkaren, som jag faktiskt gick till!! Det ni, händer inte ofta att jag rör på mig inte! Haha. Sen så gick jag hem till Tim <3 och stannade där tills jag drog iväg på fotokurs.
På fotokursen hände det inte mkt du, vi plockade mest i lokalen. Härliga människor det där :) Sen så hoppas jag att jag får jag mig en kamera snart! Kanske ska köpa en av en herre i klubben. Wiie! :D Guuuud va gött med en egen kamera, och en bra en med. SYSTEMKAMERA!!! Fatta vad glad jag blir av bara tanken!  :D

  Där har ni den :D

Sen så måste jag ursäkta för min "minnesmening" till Ivarsson. Ny information säger att han fortfarande lever och är nersövd... Jag vet inte vad jag ska tro. (återkommer om det ;p)

Fick inge höstmix idag heller >_< Dumma mamma, hannn inte göra det. :( "Får ta det om 3 veckor" sa hon.. ojojoj. ^^

Nej nu bler det sova snart. Det är en dag i morgon med. ^^

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0