Time goes by

Fan va ruggit kallt det är ute alltså! Uscha, det gillar jag inte! >.<
Oooja, jag är seriös när det gäller min blogg.. Om ni undrar alltså. ^^
Pissdag i dag med. Slutade skolan klockan tolv försökte då jobba i bibblan i två timmar men jag hittade mig en vän att prata med istället så det blev inte mkt av det.. haha. Sen var det musikskolan. Sen har man pluggat, pluggat och pluggat. (nope, absolut inge plugg nej nej!)
Hoppas iaf att morgon blir bättre. För då kanske du kommer hit jao, hoppas det !! <3



He's like a guardian angel, here too wath over me. Didn't think I could feel this way but he proved me wrong, and I'm glad he did! :)
I love you, don't forget that <3 ( I don't think you will )

Have a good one ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0