Spanska

Sitter i skolan, på spanska och har det vääääldigt tråkigt ^^ Vi ska tydligen lära oss massa med spanskaprogram i datorn men läraren har visst glömt bort oss tre som sitter i grupprummet och det är därför jag hamnade här :) Alla andra har ju bärbara datorer då. Dumma.
Idag blir det tandläkaren när man kommer hem då... FAN. Men måste väl antar jag. Det går nog fort hoppas jag ! >_^ Det är tandläkare Lars idag med, han är såå mkt bättre än Maria! Har iaf känseln kvar i munnen när han är färdig!
Mamma lovade att hon skulle göra höstmix idag med! Yeay! Det är så förbannat gott. Måste ni bara prova ^^

Sen så måste vi bara sätta upp en "minnesmening" gör Hagors-ikonen: Ivarsson! R.I.P

Igår var jag med Tim med, me like :D <3 Lärde honopm att äta risotto, tror jag :S :P

Aja. Ska väl gå nu antar jag :)

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0