Spanska igen då..

Sitter här igen nu då. Lite drygt bara att sitta här i grupprummet när alla andra sitter i klassrummet  med sina bärbara datorer. Men men, så går det väl när man går BF. Skylla mig själv är vad jag får göra! >_<
Men jag kan inte klaga heller. Gillar ju min klass och jag vet vad jag vill bli och då passar jag här :p Kommer ändå va smartast när vi går ut gymnasiet, oavsett vad Emil (NV-barn!!) säger >_^ så d så!

Ska hem till farmor och farfar sen med. Farfar fyllde år i onsdags så det blir fira av. :) Kusinerna kommer väl, antar jag och gör de inte det så är väl lillasyster med. Annars blir det nog rätt tråkigt.

Mitt tandläkarbesök gick bra med, om ni vill veta :p Operationen närmar sig. Läskigt tycker jag! Men hoppas på att resultatet blir suuuuper. (y) :D

Sen imorgon då åker mamma och pappa till Västerås, Wiiie! Slippa dem i tre dagar, det är gott gott! Då blir det bara "lella" och jag. Trevligt värre :) Fast hon ska ju tävla på söndagen och då blir jag helt ensam. Det är mindre roligt! Hatar nämligen att vara ensam hemma... Spökena kan ju komma och ta mig då ju! :(
Nejda, vet inte varför jag hatar det men det gör jag. Ensam i vårat stora hus är inte roligt, inte roligt alls! Men jag vet att det är ngn som har tänkt sig att komma och hjälpa mig i denna nöd :) Gissa vem? :p (Tips: Han är bäst!<3) ;d

Sen har jag så förbannat ont i mitt höftben! Varför, tja det var ju bara lite klantigt ^^ Sprang nämligen rakt in i en dörrpost när jag jagade lillsyrran! Då var hon rätt nöjd iaf. Men f*n vad ont det gjorde! Haha. Det är så blått och fint så.. :)

Aja. Har inte mkt mer att säga nu. Bara att jag är rätt nöjd trots att jag sitter på en tråkig spanskalektion för jag har nämligen en coca-cola och en godispåse. Jumijumi xd

Kanske syns senare ikväll, hamnar säkert här igen då  :)
Ha det bra.
/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0