Söndag

Trodde jag skulle få sova lääääänge idag men icke. Syster skulle på tävling, så hon gick upp klockan nio då vaknade jag - självklart. Somnade väl om men vaknade igen när det ringde klockan tio sen kunde jag inte somna om igen, eftersom jag var tvungen att rusa ur sängen och ända in i köket för att svara. Så man gick väl upp tio idag då. Stolt.
Vid elva medelar Tim att han kommer alldeles strax, så det var bara att kasta sig i duschen, var inte riktigt beredd på att han skulle komma så fort. Men men, det gjorde han och det var väl bara bra egentligen. :)
Tack för att du kom älskling, det var riktigt bra det ! <3 Annars hade jag väl börjat tro på demoner och varulvar och spöken och dubbelgångar och allt vad det nu finns att tro på... :s

Imorgon då är det skolans värsta dag, den enda dagen då jag går 8 till 4 x__x Och sista timmen är engelska med den sötaste fröken av dem alla. BLÄ!
Och lite fusk att VISSA bara gåt tre timmar i skolan på måndagar... BLÄ på er med! >_^
Efter skolan vill Madde att jag går och möter henne på musikskolan. Hon vill att vi ska spela Gabriellas sång tsm tror jag. Och det kan jag väl ställa upp med. :p För vi är så himla bäst att spela den ;D (Hon spelar keyboard och jag spelar då tvärflöjt)

Imorgon kommer mamma och pappa hem ifrån västerås med. Hoppas att de har haft en bra helg utan oss ungar, för vi har haft en bra helg utan dom. Haha.
Det har varit lugna huset när de varit borta men jag tror, faktiskt, att det blir lite jobbigt att vara utan dem hela tiden ^^

Jag kom att tänka på en grej. Nummer 23. Haha. Vi räknade ut nummret på våra initialer när vi tittade på den gissa vad mina blev .. C=3 och T=20... 23!!!! Det tyckte ju Andreas var riktigt roligt.. Haha. Han önskade livet ur mig på en gång ^^ Tack du!

Jag vill till Karlstad snart med. Ngn som ska med? :p Får ju mina pengar idag, fråga inte varför jag får dem idag jag bara får dt ^^, och då är det bäst att åka riktigt snart annars går de pengarna till allt annat... :(

Och jag har bestämt mig för att jag vill ha den där kameran med! För köper jag den har jag råd med en bärbar dator med (a) Och jag ska köpa allt själv, så kom inte och säg att jag är bortskämd >_<

Nej, nu ska jag gå ner och titta på "ett hål i väggen" och äta lite smörgås :)
Ha det så bra, untill we meet again. (haha)
/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0