People (: <3

 Börjar då med att lägga upp en sjukt gammal bild på mig och sytrarna :D Den är typ två år. Jag med glasögon och Madde innan tandställningen och Milla med lugg.. Ojojoj. Those were the days ;D

MILLA
 Milla är då min underbara storasyster som nu i höst har packat sina väskor och dragit till storstaden Örebro för att studera. Det är otroligt ovanligt utan henne i huset, men vi lär oss väl att leva utan varandra ^^ Jag har även mkt goda nyheter när jag fick reda på att hon kommer hem till sin födelsedag! Wiie för det. Långt kvar men närmare än till jul. (: Jag vet att vi har våra moment (och gissa hur jobbigt det kan bli med tre SYSTRAR :p) men vi tar oss igenom och jag älskar dig ändå (: <3 Tack för allt, du är sötast :) Syns snart, hoppas jag.

MADDE
 Madde är då min lillasyster som är knäpp så att det räcker för tre, men det är väl det som gör henne så underbar :) Hon och jag skrattar och har oss väldigt ofta. Hela huset skakar och alla andra familjemedlemmar önskar de var på månen när vi sätter igång. :D Men även vi har våra moments, som vi tar oss igenpom och det är det som gör oss oslagbara! ;D Älskar dig också, "lella" Hoppas du vet om det <3

TIM
 Tim är då den mest underbara person jag känner och gissa vad det bästa av allt är? Att han är MIN! Han är så sjukt snäll och omtänksam, han är alltid glad och får allt att verka så enkelt. Inget blir jobbigt när han tröstar. Älskar honom hur underbart mkt som helst! <3 Kommer alltid finnas här för dig <3

EMIL (dum bild jag vet)
 Emil är då min allra bästa vän. Han har varit det i typ 4 år. Han fattar nog inte vad han betyder för mig men jag antar att det är en "tjejsak" så det får jag väl leva med :p Sen vet jag inte vad han tkr om att jag lägger upp en bild på han men han förlåter mig nog, hoppas jag :s Han finns här för att lyssna och förstå. Och jag finns här för dig. Tack för allt, Emil. :)

Jag vill också hälsa till Alex och Elin. Ni hatar att vara med på bild så jag ska faktiskt skona er, hade jag tänkt :p
Jag saknar er båda två ska ni veta. (: Hoppas ni har det bra i Karlstad respektive Torsby.

Så, där har ni några som betyder ngt för mig. Finns flera men då får jag sitta här hela natten, börjar blir trött så jag har inte riktigt tid med det :p

God natt på er alla människor :)
/ Cissi <3


Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Ojojoj alltså, så man kan se ut ;)

Ja det var tider det haha

Saknar er också, men det hoppas jag att ni vet :)

Kommer snart hem iaf!

Kram <3

2008-09-28 @ 22:59:19
Postat av: Anonym

Nee du har rätt kmr nog aldrig riktigt fatta hur mkt men jag har iaf förstått att de e mkt haha :P, men ömsesidigt e de iaf =)

2008-09-29 @ 21:15:44
Postat av: Emil

bara om du som läser detta (cissi inte inkluderad) skulle vara för dum för att fatta att de va jag som skrev det förra så var det jag EMIL... DAHH XD

2008-09-29 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0