Mitt lilla liv (:

Tänkte att jag ska göra en sammanfattning av mitt lilla till liv då xd:
Jag kallas för Cissi, jag bor med min familj i en håla men stormtrvis ibland ändå. Kanske inte allt för ofta men det händer (trott eller ej :p)
Jag har tre systrar varav två redan har flyttat hemmifrån, en redan då jag var mkt liten (:
Jag har en underbar bästa vän som förgyllar min vardag med sin enormt sjuka humor. Och ibland "fördärver" han min vardag med alla så 'otroligt' söta kommentarer och pikar, men men, sånt är livet vettni ^^
Jag har även underbara vänner utöver denne man så tro inte att jag är helt fastnaglad vid honom xd (ni vet vilka ni är<3) Och vissa tycks fortfarande tro att vi är mer än vänner men det har vi aldrig vart och det lär inte hända heller! (ta det inte personligt Emil!!!) Så nu vet alla nyfikna som jävlar det :D
Jag har även en underbar pojkvän, som nog alla har fattat vid det här laget eftersom jag inte kan sluta tjata om honom (a). <3
Tja, det var väl alla människor ^^
Vad som händer i mitt liv då?
Jo, jag går Barn & Fritidsprogrammet år 1 på älvstrandsgymnasiet, där jag tkr att jag passar enormt mkt! Trots alla som tkr att jag ska gå Natur.. Det orkar inte lilla Cissi. Så är det med det. :p (vilket är bra dumt och jag lär ångra det när vi har tagit studenten men så är det med det ...)
Jag spelar även mkt musik. Jag spelar: tvärflöjt, saxofon, keyboard, gitarr och även lite munspel :D Och lyssnar på musi gör jag ofta. Varje dag. Musik är då kort och gott mitt liv! (typ ^^)
Jag är även medlem i en fotoklubb. (: Det är mkt trevligt det. Härliga människor, och man lär sig mkt av dem. (eftersom de har fotograferat i typ 30 år hela högen. haha.)
Älskar även att måla. Och jag åller fast vid att man inte behöver vara bra på att måla även om man gillar det! Kan se ut som ett spektakel när man är färdigt men man gillade att göra det.. låter knepigt och det stämmer nästan aldrig men jag håller fast vid det ändå! haha. (knepiga jag.. ^o) )
Jo, det var mitt liv det. Typ. Roligare än så blir det inte :p Och det, får ni fanemä stå ut med.


/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha, du är allt en liten knäppgök du ;)

Kram <3

2008-09-29 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0