Måndag

Jaha ja. Nu sitter jag här igen :p

Skoldagen har väl varit ganska dryg men efter skolan gick jag då till musikskolan för att helpa Madde med spelandet.. Ooo vad vi är bra tsm ;d Trevligt att träffa Tore med - min stora idol! Avgudar honom! Så d så!
Efter det gick vi, FAKTISKT, hem och det tog oss ett tag så vi var inte hemma förens halv sex. Fatta vad segt!!
Iaf. Efter det så slappa vi.. orkade inte göra spec mkt.
Men snare runt halv 7 greppa jag tag i henne och drog med henne ut för att kratta löv :D Det blev bara lagomt mörk sen, bortot halv åtta. Men nästan hela bakgården var slut på löv. Och pappa var glad när han kom hem från Västerås :D Visst har bara hälften av alla löv ramlat av men men. Nu är hälften gjort.. typ en tredjedel iaf. :D


/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0