Lördag

Önskar så otroligt mkt att storasyster kommer hem snart!! Men hon har ju tydligen fullt upp med jobb och fester i Örebro ^^  Hon har blivit storstadsbrutta på bara en månad. Om inte ens det. Men men, hon kommer välla hem till jul xD Bara ett litet tag kvar där du.
Sen vill lillasyster dra med mig till göteborg under höstlovet, inte direkt vad jag hade planerat men om det blir så kommer det säkert att bli skitkul! Jag och "lella" har alltid väldigt roligt tsm. Haha.
Lite konstigt att jag sitter här och planerar mina veckor framöver. Är ju huuuuur långt kvar som helst dit!

Idag hoppas jag att det blir en film till med syster, hoppas på att det blir en disney. Kanske... hm, snövit !! :D Fast den häxan är ju läskig :S haha.
Nu ska jag gå och spela some gitarr hade jag tänkt. :)

/ Cissi
Btw, FY FAN va gött att vi är lediga på måndag! =D

Kommentarer
Postat av: "lellan"

Hej du! Bra film eller hur!? Inte direkt snövit inte ens disney men den var bra. Visst är han sngg ^^ Haha xD. Jaja hoppas att du kmr sova skönt i natt, ska äta lite först ^^. Skräll:P. Puss å Kram å Godnatt <3 <33 (L)

2008-09-21 @ 00:11:10
Postat av: Storasyrran

Jag kommer snart hem vettu! Det blir inte så långt som till jul, men nästan ;)

Skruttfia!

2008-09-28 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0