Helgen då (:

(Fredag och lördag städade jag hela dagen.)
Söndag så drog jag med Jossi på fotboll, förlåt för det (a) Var bara lite mygg ute ^^ Tack för att du blev med ;D
Efter det drog jag hem i en timme sen var det bara att dra iväg ut igen, hem till Jossi där Emil, Robin och Tim var. Meningen var att vi skulle titta på film, men ingen orkade med det så vi satt mest. Det var i alla fall trevligt. :)
Sen blev jag med Tim hem och sov där. Mycket nice tycker jag :) Var då med han hela måndagen. En mycket perfekt studiedag, mera sånna <3 :)
Så tack för helgen alla människor (y)

Imorgon då har vi engelska. Och jag bara älskar det!! För den läraren är ju så himla söööööt! Ooja! >_< Men men. Jag överlever väl. :p

Sen har jag fått en tid hos doktorn för kind-operationen. 15 oktober. Men då är det bara koll. Operationen har jag ingen aning om när det blir. Snart hoppas jag, vill ut med den där feta fula tandställningen jag har (som jag har haft i två år!!!!)
Sen har jag fått tid hos doktorn för magen med. 13 oktober. Nu jävlar ska jag se till så att gubbj*veln fattar hur ont jag har så att jag kan få rätt tabletter och inge som bara gör det värre >_<
Yes. De tiderna är samma vecka så jag kommer ha paniiiiik! Har då tandläkarskräck och doktorskräck! Yeay!

Aja. Hoppas alla stöttar mig så tar jag nog mig igenom det här med (a) Haha ;p
Have a good one ;D     /Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0