God morgon (:

Eller aa. Har väl varit vaken i typ två timmar men ändå ;)

Skulle bara hälsa folket igår att jag hade det jättretrevligt! Vi tittade på film och pratade visserligen inte så mkt men det var mkt trevligt iaf. Och vi blev väl paranoida hela högen av nummret 23 . Haha.
Roligt att träffa mr. Kleback igen med. Det var riktigt goda nyheter att han kom hem för Emil och Tim. (:
Det tråkiga var väl att jag var tvungen attt åka hem så himla tidigt men regler är regler vettni. Sen var det inte så roligt den sista tiden heller eftersom jag tillbringade den på en BALKONG! x__x Jävla Oskar, hans fel. I och för sig hade jag ju Tim vid min sida men det var förbannat kallt och ingen av de fyra andra idioterna på insidan hade hjärta att öppna! Hatade er där ett tag, men tro mig det gick över ^^ Haha. (Och blir jag förkyld, gissa vem som får skulden? Tips: Han börjar på O och slutar på skar!! Plus ngr andra idioter, nämner inga namn...)
Jaja.. det är inte alltid så lätt här i livet. Haha :p

Imorgon då? Ja då hoppas jag att älsklingen kommer. Om han inte gör det blir det väl en till film med syrran skulle jag tro ^^
Vill på innebandyn med, och det är abslout inte för att Tim kommer vara där (a) Då får att "lella" ställa upp och bli med :D
 
Nu ska jag snart göra mig i ordning och dra med mig lillasyster till värmullen där vi ska äta lite pizza sen ska vi hyra en film och mysa resten av kvällen. Nice, nice (y) (:

Ni får ha det så bra. ;) /Cissi



3 månader idag med dig älskling. <3
Hoppas du vet vad du betyder för mig. Det här har varit mina tre bästa månader ever och jag hoppas att det blir flera av dem! Du är den bästa som finns och jag kommer alltid finnas här för dig.
Älskar dig, din Cissi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0