Fredag

Jasså, jaha.
Har man gjort idag då? Ätit bullar!!!! Vi ick käka fika på BF-timman idag och flitiga Josse hade bakat igår och tog med sig och bjöd klassen runt. Mkt mkt mkt vänligt av henne tkr jag! Dom fick solklart MVG! Fick ju inte ens ont i magen av dem (a) Toppen tycker jag. (Y)
Sedan gick det välla bra på provet med tror ja. Och till lilla Madde.R så LÄSTE jag frågorna innan jag svarade xD Haha.
Sen så har jag städat hela mitt rum med. Uscha >.< Men snyggt blev det haha. :P
Och älskling är på lan, tsm med 60 andra nördar i skolans matsal. ^^ Tycker bara den tanken är lite rolig.. haha.

Nä, nu ska det bli filmtajm med lillasyrran :D Vi ska se på shreck 3. Wiihiie för det (Y)
Haha. Hade bra.
/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0