You're my imaginary friend...

Yes, då var ma hemma igen då :) Det hade varit så trevligt och så bra om vi hade fått stannat ngr dagar till men men.. Så kan det gå. :)

Fredag: Vi kom fram vid halv fem och då åkte vi direkt till Maries jobb för att hämta papper och blev abslout inte idiotförklarde på vägen ut då vi inte fick upp dörrarna xD Sen åkte vi för att handla. :)
När vi kom hem blev det mkt leka och busa med barnen. Sen gjorde vi oss varma sörgåsar och tittade på Hitta Nemo. Haha. Efter det nattade vi minstingen och tittade (bara syskonen den andra busungen gick och tittade på film på sitt rum tror jag) på Mamma Mia! :D
Efter det var det natta, runt 2 :)

Lördag: Då var vi till slottskogen och på naturhistoriska musset. Det var riktigt roligt. Jag tror jag trivdes lika mkt som Mollsan - som förövrigt är 3 :D Hahah. Men så ska det vara. Jag bara älskar att vara barnslig :D
Vi såg Pingviner, mitt inne i Göteborg finns det alltså levande sälar och levande pingiviner och levande älgar.. xD HAHAHA
På naturhistoriska så såg vi en stoooooooor elefant (ganska logiskt ^^) och en stoooooooor blåval (även det ganska logiskt ^^) och massa massa massa fiskar och fåglar. :)
Men det grymmaste av allt var ju däggdjursrummet. Det var ju heeeeelt underbart :D Apor, zebror, älgar, björnar, lejon, tigrar, giraffer, ekorrar, igelkottar och ja ALLA djur som är däggdjur i stort sett :D love it! Och det bästa av allt, det var gratis (Y) ;D
Och sen är det skit att jag inte fick ta med mig kameran för i slottskogen var det så sjukt fint så man kunde lägga sig ner och bara stirra hela dagen. Men ingen kamera där inte. Värdelöst! >.< Det var så himla vackert. Färger överallt och det.. aa det var udnerbart! :( :)
När vi kom hem blev det taccos. MUMMA! :D Sen hade vi stor beslutångest på vad vi skulle se men vi bestämde oss, till slut, vid elva at vi skulle titta på stolthet och fördom. Serien :D Den är bara sex timmar lång ^^ Vi tittade i två timmar sen var det natta. :) alltså runt ett.

Söndag: Jag och Madde vaknar till ELECTRIC BANANA BAND !! >.< Och tja, klockan var sju! Då har ungen bestämt sig för att hela huseet ska upp så hon vrir på i hööööög volym sin nya favoritskiva! Nu kan jag 5 bananalåtar utan till! >.^
"Jag vill ju ha en datamus och han ska få ett eget hus. Och han ska heta Clas som jag och stava Clas med @  ......" Oooja, den är vacker den...
När vi väl kommer upp eftersom vi eget ligger kvar i sängarna tills iaf 9-10 så ser vi att vädret är pest och pina och vi har ingen lust att göra ngnting. Så vi tittade på två avsnitt till av stolthet och fördom sedan livade vi upp stämmningen för lille Tom som hade varit ute och festat hela natten och hade en förskräcklig baksmälla! xD
Vi satte på ABBA i höööög volm och skrek och sprang runt i hela huset. Tom exploderade nästan tror jag ;D När vi blev trötta på ABBA så sjöng vi en passande låt för honom: "don't worry, be happy..." sen sjöng "i'm a gummybear yes i'm a gummybear...." Guud va han va glad åt oss då xD
Sen blev vi alt så trötta så vi tittade klart på stolthet och fördom :)
Sen åt vi mat och sen så slappade vi, tittade på ännu en film och den filmen är bland det värsta jag har sett. Handlade om tre transvestiter i Australien. Jippie... >.< ^^
Efter det så gick Marie och la sig och ungarna men jag, Tom och Madde satt och pratade i soffan tills klockan var halv tre och  vi skulle upp 8 nästa morgon och åka tåg Jaadu det var roligt. ^^
Men men, får väl skylle mig själv ;p

Måndag: Vakna, klä sig, packa, åka hem. :)

Yes. Och idag då ska jag fira Emil med ett kak-kalas. Haha det ska bli skojsigt ;)

Hade bra :)
/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Ojoj, låter som en helvild helg!:D



Känner att jag har missat lite sen min tid med elecrtirc banana band, kan typ.."Maja, min maja.." Om den ens går så ;D



Kak-kalas, låter väldigt gott!:) Ät lite åt mig också:D

2008-10-28 @ 14:09:46
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Minns när jag var mindre och typ dansade samtidigt till den där låten..haha! De och Mora träsk låtar! Nu kommer det minnen här alltså ;)



Ha det så trevligt på kak-kalaset!:D



Kram

2008-10-28 @ 14:34:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Milla

Det låter som ni haft en hejdundrande helg iaf :), men jag kan inte hjälpa att jag fortfarande tycker liite synd om Tom haha, men han får skylla sig själv för baksmällan :P

Kram <3

2008-10-28 @ 16:04:23
Postat av: Viktoriae

Sv: God kväll! Var kalaset kul? Själv har jag tittat på tv hela kvällen, förutom storhandlingen på city gross :) Trevlig kväll!

2008-10-28 @ 22:06:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Ja vi hade jättekul!! :p

Haha nejda det tror jag inte. Han var så nöjd med att ha oss, tre skrikande kvinnor och en liten Molly, i huset med den baksmällan xD Haha. Ja han får nog göra det ja ;)

Kram <3

2008-10-29 @ 12:58:33
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0