Torsdag

IDAG FÅR JAG MIN KAMERA! FATTA VAD UNDERBART, AVGUDA, OCH ÄLSKA DEN! JAG ÄR GLADAST IDAG, SÅ DET SÅ.
Yepp. Det var det ja. :D Haha.
Var bara tvungen.

Btw, jag lyckades att gå och lägga mig runt 11 igår. Det ni. Bra gjort för att vara jag. Mkt bra gjort.
Och idag ska jag försöka med det igen, tänkte jag.
Och sen är det fotokurs oxå. Får kameran före det och hinner ju inte leka med den då. KOmmer kasta mig över den när jag  kommer hem. Oooja!

Datakunskap nu så det blir inte så mkt mer skrivet här.. Haha.
Hejs
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Madde

Jepp, du kastade dig över den! Haha xD Tycker nästan lite synd om kameran, den kommer aldrig att få vila ^^

2008-10-10 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0